MEDIA

Ce spune presa
despre noi

24 decembrie 2019

Sărbători fericite și un an nou cu jurnalism de calitate!

Echipa TUDOR Communication iubește jurnaliștii. Pentru că noi înșine suntem jurnaliști și știm care sunt nevoile reale, darul nostru de final de an este platforma 2Value […]
5 decembrie 2019

Valoarea în educație – de unde pornim ca să construim corect?

Toată media și social media s-au inflamat de rezultatele testului PISA. Nu că ar fi prima dată când acest test demonstrează ineficiența sistemului educațional românesc. Și […]
29 noiembrie 2019

Journalism Masterclass: Jurnaliștii buni ar trebui să facă interesante poveștile relevante

Ca să înțelegi mai bine felul în care evoluează jurnalismul astăzi, e bine să te uiți la ceea ce se întâmplă pe plan internațional. Am avut […]
18 noiembrie 2019

Tudor Communication lansează campania #respectjurnalistii

La șapte ani de la lansare, Tudor Communication dă startul campaniei #respectjurnaliștii. Agenția de PR își dorește astfel să tragă un semnal de alarmă asupra problemelor cu care se confruntă […]
15 noiembrie 2019

Platformă online unică pentru IMM-uri și jurnaliști! Reducerea fake news este o necesitate

Platformă inedită de comunicare între IMM-uri și jurnaliști s-a lansat în România. Scopul acestei acțiuni este, printre altele, de a reduce riscul apariției fake news sau […]
15 noiembrie 2019

2Value, platforma online care facilitează comunicarea între companii și jurnaliști

Platforma 2Value are ca scop armonizarea modului în care comunică jurnaliștii și companiile, aducând într-un singur loc atât cererea, cât și oferta de informații, și facilitând […]
15 noiembrie 2019

“Automat” pentru comunicatele de presă: introduci datele, iese comunicatul. 2Value, platformă pentru companii și jurnaliști

Un fel de “automat” care ajută companiile să scrie comunicatele de presă. Cum? Introduci informațiile pe care le ai, iar un soft îți sugerează cum să […]
31 octombrie 2019

2Value, platforma online ce facilitează comunicarea între companii și jurnaliști

Pentru a reduce riscul de apariție a știrilor false, insuficient verificate, și a facilita comunicarea standardizată, cu valoare de informație, o agenție de PR, Tudor Communication, […]
Intră în comunitate