UTILE

Interviuri

6 July 2021

Victor Ilie, Recorder: „Civismul accentuat poate fi toxic în jurnalism”

Acest interviu online face parte din Campania lansată de Tudor Communication, #respectjurnalistii, și dezbate Starea Presei în România, cu jurnaliști consacrați. Interlocutorul meu este jurnalistul de […]
22 June 2021

Despre viitorul presei cu Gilda Lazăr

Gilda Lazăr este unul dintre cei mai longevivi specialiști în comunicare corporatistă din România. De peste 20 de ani numele ei este asociat cu titulatura de […]
22 June 2021

Trupa rock Mustang din Oradea dedică o piesă jurnaliștilor, de Ziua Presei

Rockul rămâne un motor al mișcărilor sociale, indiferent de perioada istorică, iar trupa orădeană Mustang nu face excepție. Muzica lor se înscrie în activismul cultural și […]
10 June 2021

Wojciech Przybylski – „Democrația și jurnalismul cresc în simbioză”

Wojciech Przybylski este jurnalist polonez, redactor-șef la Visegrad Insight și președinte al Consiliului de administrație al Fundației Res Publica. Expertiza sa include politica europeană și cultura […]
9 June 2021

Brîndușa Armanca: „Jurnalismul e unica breaslă din România care și-a neglijat statutul social”

Este jurnalistă și profesoară universitară la Universitatea „Aurel Vlaicu” Arad, Facultatea de Științe Umaniste și Sociale, specializarea Jurnalism. A predat de-a lungul timpului Jurnalism TV, Producție […]
9 June 2021

Marian Voicu: „În războiul informațional, când nu poți fi tu mai puternic, fă-l pe celălalt mai slab”

  Pe Marin Voicu îl știu de vreo 20 de ani, de când l-am rugat să scrie pentru Avantaje reportaje despre fostele țări ale Uniunii Sovietice, […]
9 June 2021

Peter Frank: „Producția de conținut nu e același lucru cu a face jurnalism”

Peter H. Frank este jurnalist american, autor, creator de conținut, editorialist, conferențiar, expert în comunicare internațională, marketing, mass-media și servicii financiare. Este absolvent al Universității Georgetown, […]
9 June 2021

Paul Radu, RISE Project: „În investigație, e important să vezi dincolo de slogan”

La începuturile perioadei de criză, l-am avut ca interlocutor, într-un interviu online, în sistem net-event, pe jurnalistul de investigație Paul Radu, fondatorul RISE Project, una dintre […]
22 September 2020

Public speaking pentru jurnaliști

Primul training de public speaking pentru jurnaliștii români Pornim de la premiza că „everyday you are a public speaker”. Suntem speakeri acasă, când vorbim cu copiii, […]
22 September 2020

Ca jurnalist, sunt deja un lider

„Ca jurnalist, sunt deja un lider, pentru că îi influențez pe ceilalți prin ceea ce comunic” – aceasta a fost concluzia celui mai recent training dedicat […]
22 September 2020

Let’s talk about press – go digital or not?

Decizia pe care publisherii Ziarului Financiar au luat-o în ceea ce privește apariția ZF doar în format e-paper ridică întrebarea legitimă – care sunt următoarele trusturi […]
22 September 2020

Anca Andrei: „Nu ne e ușor fiindcă noi aflăm primii veștile proaste”

Anca Andrei este fondator voxbiz.ro. A fost redactor șeg la Antena 1 și redactor-șef al săptămânalului Capital, a lucrat pentru  site-urile bugetul.ro și  stiripesurse.ro. Este licențiată […]
22 September 2020

Claudia Nicolae, Agerpres: „Informația înseamnă putere şi poate deveni o armă”

Cu ocazia aniversării Agenției Naționale de Presă AGERPRES, care a împlinit în primăvară 131 de ani de la înființare, am rugat-o pe Claudia Nicolae, director general […]
22 September 2020

Paul Radu, RISE Project: „În investigație, e important să vezi dincolo de slogan”

La începuturile perioadei de criză, l-am avut ca interlocutor, într-un interviu online, în sistem net-event, pe jurnalistul de investigație Paul Radu, fondatorul RISE Project, una dintre […]
28 February 2020

Cum și ce vând jurnaliștii în 2020? Tehnici de persuasiune și comunicare în contextul digitalizării

„Hmmm…, tehnici de vânzare pentru jurnaliști?! Dar ce-am putea vinde?!”, „Păi, noi nu vindem nimic…”, „oricum ne-am transformat în niște mercenari, mercurialul ne mai lipsește…” – […]
4 February 2020

Un jurnalist român și-a dat doctoratul pe tema creării de conținut viral

Crearea de conținut viral este ținta oricărui comunicator. Fie că e vorba de social media, fie că e vorba de jurnalism. La prima vedere, crearea de […]
28 January 2020

De ce social media nu poate și nu trebuie să înlocuiască jurnalismul de calitate?

Am vorbit în repetate rânduri despre faptul că social media și alte tipuri de surse alternative încep să ia locul jurnalismului. Dar acestea nu pot și […]
14 January 2020

#RespectJurnaliștii cât sunt încă în viață, nu doar post mortem

La finalul anului, TUDOR Communication a lansat campania #RespectJurnalistii. Iar Cristina Țopescu a fost unul dintre jurnaliștii de primă mână care a acceptat fără ezitare să […]
23 December 2019

Alison Mutler: „Plecată la Revoluție” și rămasă în România de 30 de ani

Jurnalista britanică Alison Mutler vorbește și scrie perfect în limba română, cântărindu-și cu atenție cuvintele, cu un foarte ușor accent britanic, tocit de mulții ani petrecuți […]
16 December 2019

Cathrine Gyldensted: „Merită să ne străduim să dăm jurnalismului mai multă putere”

Cathrine Gyldensted este jurnalistă daneză, corespondentă, prezentatoare de știri, autoare și, din 2011, inițiatoarea jurnalismului constructiv, o formă de jurnalism inovator, cu principii derivate din științe […]
11 December 2019

7 greșeli de gramatică explicate pe înțelesul tuturor

Vă invităm  să citiți cum să vă feriți de cele mai frecvente greșeli de scriere și de vorbire care „bântuie” nepermis de liber în social media, […]
25 November 2019
Alex Nedea a câștigat Premiul Ion Rațiu pentru Jurnalism în 2018, acordat de Centrul Rațiu pentru Democrație

Alex Nedea: Un jurnalist de succes trebuie să fi fost mai întâi un jurnalist de valoare

  E unul dintre numele de referință în jurnalismul de investigații din România și împreună cu echipa de la Recorder creează o oază de normalitate în […]
6 November 2019

Află cum a fost la evenimentul BrandsThatValue

Brands that Value powered by Tudor Communication lansează o comunitate care aduce la aceeași masă prin evenimente toți participanții la procesul de comunicare în masă – jurnaliști, manageri de […]

Vezi şi interviurile Brands that Value

Vezi interviuriile
Intră în comunitate