parallax background
Tudor Communication

Cine suntem?

Tudor Communication

este o agenție de PR, specializată în relații în media și evenimente. Cei șapte ani de muncă în presă, urmați de alți șapte în PR și antreprenoriat, au ghidat-o pe Mihaela Tudor, fondatoarea Tudor Communication, să își formeze o echipă de jurnaliști cu experiență.

Diversele medii de comunicare în care aceștia au activat – presă audio-vizuală, investigații, jurnalism de cultură antreprenorială și de leadership – îi ajută să aibă o privire de ansamblu asupra felului în care evoluează mass media.

Înțelegem că fragmentarea mediilor de comunicare și explozia rețelelor de socializare au schimbat modul de comunicare în masă, de aceea căutăm formule inovatoare de comunicare.

Vrem să adunăm jurnaliștii cărora le pasă de calitatea presei din România și împreună să reinstaurăm valorile de bază ale jurnalismului etic, profesionist. Ne plângem că jurnalismul se degradează din ce în ce mai mult, că jurnaliștii se transformă în simpli executanți ai directivelor mogulilor.

Respectăm și încurajăm jurnalismul de calitate.

De ce?

Pentru că ne dorim o presă corectă, onestă și comunicare cu valoare de informație.

Pentru că ne dorim să adunăm o comunitate de jurnalişti relevanți pentru domeniul lor de activitate, care își comunică onest și transparent activitatea.

Pentru că vrem să oferim modele de jurnaliști informaţi, conectaţi la mediul de afaceri, în legătură directă cu reprezentanţii companiilor.

Pentru că vrem să oferim repere de bune practici în jurnalism, un jurnalism lipsit de fake news, surse îndoielnice, informații neverificate sau trunchiate, senzaționalism.

Pentru că vrem să recâștigăm renumele presei ca fiind „câinele de pază al societății”.

Pentru că vrem să aducem recunoaștere acelor jurnaliști care se remarcă prin valoare și onestitate.

Contextul actual

E un exces de comunicare agresivă, lipsită de conţinut şi valoare, bazată senzaționalism, pe manipulare şi fake news, în urma căreia publicul este indus în eroare.

Social media și alte tipuri de surse alternative încep să ia locul jurnalismului. Dar acestea nu pot și nu trebuie să înlocuiască jurnalismul de calitate.

Redacțiile au din ce în ce mai puțini jurnaliști. Există presiuni enorme care se pun pe jurnaliști – de timp, de volum din ce în ce mai mare de sarcini de lucru. Acestea, practic blochează jurnalistul în redacție, limitând la maxim timpul pentru evenimente, interviuri, networking de calitate. Cum se poate contracara această tendință?

Presa scrisă este în declin. Fără să existe o statistică oficială, în ultimii 10 ani, au fost închise zeci de publicații - reviste şi ziare. Ce se întâmplă cu jurnaliștii rămași pe tușă? Migrează la alte publicații sau instituții de media sau se reprofilează și schimbă domeniul.

Jurnaliștii au nevoie de recunoaștere – profesională, financiară – și de apartenență la o breaslă respectată.

Pe măsură ce digitalizarea și inteligența artificială transformă major presa, e nevoie de valori care să ne ancoreze în iureșul schimbărilor perturbatoare. Avem acces la mai multă informație, pe care o obținem mai ușor, dar e nevoie de mai mult discernământ care să gestioneze acest volum imens de informație.

Avem nevoie de o tehnologie care să fie în slujba jurnalismului de calitate.

Descoperă platforma 2Value

Detalii aici
Intră în comunitate