Un fel de “automat” care ajută companiile să scrie comunicatele de presă. Cum? Introduci informațiile pe care le ai, iar un soft îți sugerează cum să le aranjezi, astfel încât să rezulte un comunicat. Publicitate
Este, pe scurt, ideea noii platforme 2Value.ro, lansată de agenția de PR Tudor Communication.
Platforma se adresează atât companiilor mici (care nu au un departament de PR, iar în felul acesta sunt ghidate cum să-și facă un comunicat), dar și jurnaliștilor, care au acces la comunicatele de presă ale celor înscriși în platformă.
Cum funcționează site-ul?
Mihaela Tudor, managerul agenției Tudor Communication, a explicat într-o conferință de presă cum va funcționa platforma și cum va ajuta firmele mici să-și promoveze mesajele în presă.
„Ideea noastră a pornit de la jurnaliștii care se plâng că primesc comunicate de presă scrise prost sau care nu au valoare de informație. Vrei să-i ajutăm să își selecteze informațiile dintr-o plajă largă de conținut, un conținut scris jurnalistic”, spune aceasta.
Concret, sistemul este următorul:
Șefa agenției a mai spus că rolul 2Value este și de a face educație și de a ajuta companiile mici și mijlocii, care nu au echipe de PR, să-și promoveze mesajele în presă.
De menționat că accesul pe site este gratuit pentru jurnaliști și pe bani pentru companii. Primul comunicat de presă trimis este gratuit, menționează reprezentanții 2Value.
Cât costă?
Platforma are disponibile trei pachete, cu prețuri diferite: Silver – 99 de euro, Gold – 179 de euro, Platinum – 499 de euro.